Corporate Social Responsibility in der internationalen Markenführung : das CSR-Konzept von Merck Thailand
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Landau, Heinz ; Woisetschläger, David M. |
Published in: |
Management internationaler Dienstleistungsmarken : Konzepte und Methoden für einen nachhaltigen Internationalisierungserfolg. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-1329-6. - 2009, p. 345-368
|
Subject: | Merck KGaA | Corporate Social Responsibility | Corporate social responsibility |
-
Hansen, Erik G., (2010)
-
Utilizing World Cup success to facilitate development : the case of Ghana Football Association (GFA)
Agyemang, Kwame J. A., (2011)
-
Kim, Joonil, (2015)
- More ...
-
Leading a German subsidiary in Thailand : an experience report
Landau, Heinz, (2011)
-
Because we care : Integrierte Markenführung am Beispiel von Merck Ltd., Thailand
Landau, Heinz, (2005)
-
Gestaltung des Preissystems bei der Merck Ltd.
Landau, Heinz, (2006)
- More ...