Corporate Social Responsibility : Theoriekonzepte und Praxisansätze
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Mildenberger, Udo ; Khare, Anshuman ; Thiede, Christoph |
Published in: |
Spektrum des Produktions- und Innovationsmanagements : Komplexität und Dynamik im Kontext von Interdependenz und Kooperation ; Festgabe für Klaus Bellmann zum 65. Geburtstag. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8350-0894-6. - 2008, p. 107-126
|
Subject: | Corporate Social Responsibility | Corporate social responsibility | Unternehmensethik | Business ethics | Theorie | Theory |
-
The accuracy, market ethic, and individual morality surrounding the profit maximization assumption
Northrop, Emily Margaret, (2013)
-
Murphy, Ryan, (2020)
-
Pies, Ingo, (2007)
- More ...
-
Mildenberger, Udo, (2008)
-
Enterprise 2.0 und interorganisationale Netzwerke : Einfluss und Anwendung
Khare, Anshuman, (2010)
-
Planning for an environment-friendly car
Mildenberger, Udo, (2000)
- More ...