Corporate Social Responsibility und internationale Public Relations
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Huck-Sandhu, Simone |
Published in: |
Handbuch CSR : kommunikationswissenschaftliche Grundlagen, disziplinäre Zugänge und methodische Herausforderungen ; mit Glossar. - Wiesbaden : VS Verl. f. Sozialwissenschaften, ISBN 978-3-531-17001-5. - 2011, p. 205-228
|
Subject: | Corporate Social Responsibility | Corporate social responsibility | Kommunikation | Communication | Öffentlichkeitsarbeit | Public relations |
-
Marketing Communications in Emerging Economies, Volume II : Conceptual Issues and Empirical Evidence
Anning-Dorson, Thomas, (2022)
-
Researching corporate social responsibility communication : themes, opportunities and challenges
Crane, Andrew, (2016)
-
Simon, Jelena, (2019)
- More ...
-
Unternehmenskommunikation : ein Leitfaden
Mast, Claudia, (2008)
-
Innovationskommunikation in dynamischen Märkten : empirische Ergebnisse und Fallstudien
Mast, Claudia, (2006)
-
Unternehmenskommunikation : ein Leitfaden
Mast, Claudia, (2010)
- More ...