Corporate Social Responsibility und Nachhaltigkeit im Marketing
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Wiltinger, Angelika ; Nazari, Sabalan |
Published in: |
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung. - Düsseldorf : Lange, ISSN 0340-3084, ZDB-ID 120284-4. - Vol. 38.2009, 8/9, p. 1122-1127
|
Subject: | Corporate Social Responsibility | Corporate social responsibility | Marketing | Unternehmensethik | Business ethics |
-
The ethical dilemmas in marketing : the positive idea and its desirable and undesirable consequences
Woźniczka, Jarosław, (2016)
-
Synergy of corporate and marketing culture in fostering corporate social responsibility
Susnienė, Dalia, (2016)
-
Mapping the intellectual linkage of sustainability in marketing
Tian, Yating, (2023)
- More ...
-
Vergleichende Werbung zur Erhöhung der Werbeeffizienz in Industrie und Handel
Wiltinger, Angelika, (2003)
-
Vergleichende Werbung : theoretischer Bezugsrahmen und emprirische Untersuchung zur Werbewirkung
Wiltinger, Angelika, (2002)
-
Wiltinger, Kai, (2006)
- More ...