CRM in der Public Cloud : Praxisorientierte Grundlagen und Entscheidungsunterstützung
Year of publication: |
2018
|
---|---|
Authors: | Möhring, Michael ; Keller, Barbara ; Schmidt, Rainer |
Publisher: |
Wiesbaden : Springer Gabler |
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Cloud Computing | Cloud computing | Software | Einführung | Implementation | Deutschland | Germany |
Description of contents: |
Grundlagen von CRM und Cloud Computing -- Entscheidungskriterien und praxisorientierte Anwendung von CRM in der Public Cloud -- Lösungen am Markt -- Betriebliche Einführung.
|
Extent: | Online-Ressource (IX, 53 S. 10 Abb, online resource) |
---|---|
Series: | |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Language: | German |
ISBN: | 978-3-658-19724-7 ; 978-3-658-19723-0 |
Other identifiers: | 10.1007/978-3-658-19724-7 [DOI] |
Classification: | Marketing |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
CRM in der Public Cloud : praxisorientierte Grundlagen und Entscheidungsunterstützung
Möhring, Michael, (2018)
-
Stührenberg, Lutz, (2008)
-
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
Helmke, Stefan, (2002)
- More ...
-
Benefits from Using Bitcoin: Empirical Evidence from a European Country
Schmidt, Rainer, (2016)
-
Google Popular Times : towards a better understanding of tourist customer patronage behavior
Möhring, Michael, (2020)
-
Predictive maintenance information systems : the underlying conditions and technological aspects
Möhring, Michael, (2020)
- More ...