CSR auf dem Prüfstand : die Sicht der Deutschen auf die gesellschaftliche Verantwortung der Wirtschaft
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Keller-Kern, Hildegard ; Prox, Christoph |
Published in: |
CSR und Brand Management : Marken nachhaltig führen. - Berlin : Springer-Gabler, ISBN 3-642-55187-4. - 2014, p. 37-51
|
Subject: | Corporate Social Responsibility | Corporate social responsibility | Öffentliche Meinung | Public opinion | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Meinungsforschung | Opinion poll | Deutschland | Germany |
-
Keller-Kern, Hildegard, (2007)
-
Determinants of public opinion support for a full embargo on Russian energy in Germany
Castanho Silva, Bruno, (2022)
-
2013 EPRG public opinion survey : smart energy survey ; attitudes and behaviours
Oseni, Musiliu O., (2013)
- More ...
-
Innovation - Das verkannte Problem -- Brand-Mix-Orchestration
Ebeling, Andreas, (2006)
-
Marke - "Catching the Vibe" -- Erfolgsfaktor Markengefühl
Keller-Kern, Hildegard, (2007)
-
Keller-Kern, Hildegard, (2007)
- More ...