Customer Knowledge Management : Kundenwissen erfolgreich einsetzen
Year of publication: |
2003
|
---|---|
Other Persons: | Kolbe, Lutz (contributor) ; Kolbe, Lutz M. (ed.) |
Publisher: |
Berlin : Springer |
Subject: | Kundenmanagement | Wissensmanagement | Integriertes Management |
Description of contents: | Table of Contents [swbplus.bsz-bw.de] ; Description [swbplus.bsz-bw.de] ; Description [swbplus.bsz-bw.de] ; Description [digitale-objekte.hbz-nrw.de] |
Published items: |
14 hits in ECONIS - Online Catalogue of the ZBW
|
-
Customer-Knowledge-Management : Kundenwissen erfolgreich einsetzen
Kolbe, Lutz, (2003)
-
Customer-Knowledge-Management in der Konzeptphase der Neuproduktentwicklung
Böckermann, Florian, (2013)
-
Customer knowledge management in der Konzeptphase der Neuproduktentwicklung
Böckermann, Florian, (2013)
- More ...
-
The information superhighway and private households : case studies of business impacts
Brenner, Walter, (1996)
-
Mobilizing customer relationship management : a journey from strategy to system design
Schierholz, Ragnar, (2007)
-
Customer Knowledge Management: Wissen für, von und über Kunden erfolgreich einsetzen
Dous, Malte, (2006)
- More ...