Das Fokusgruppeninterview
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Mayerhofer, Wolfgang |
Published in: |
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-0976-3. - 2009, p. 477-490
|
Subject: | Marktforschung | Market research | Befragung | Interview |
-
Qualitative Research Methods In Business : Techniques for Data Collection and Analysis
Sordi, José Osvaldo de, (2024)
-
Mind-reading a friend : a better way to ask the polling question?
Aitchison, John, (2018)
-
Researching in-store, at home : using virtual reality within quantitative surveys
Bramley, Ian, (2018)
- More ...
-
Werbe- und Markenforschung : Meilensteine State of the Art Perspektiven
Strebinger, Andreas, (2006)
-
Corporate social responsibility : Einfluss auf die Einstellung zu Unternehmen und Marken
Mayerhofer, Wolfgang, (2008)
-
Erfolgsfaktoren von Markenerweiterungen
Mahnik, Nina, (2006)
- More ...