Das ibi-SalesPMS : Konzeption eines Mess- und Steuerungsmodells zur Umsetzung von Vertriebsstrategien in Banken
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Nirschl, Marco ; Dotzler, Florian |
Published in: |
Banking and information technology : BIT ; a strategic report for top management. - Regensburg : Ibi Research GmbH, ISSN 1615-0252, ZDB-ID 2017380-5. - Vol. 8.2007, 2, p. 13-37
|
Subject: | Bank | Vertrieb | Physical distribution | Erfolgsfaktor | Success factor | Performance-Messung | Performance measurement | Balanced Scorecard | Balanced scorecard |
-
Management der Vertriebsstärke von Banken
Nirschl, Marco, (2008)
-
Exploring the critical success factors affecting the performance of management institutions
Umayal Karpagam, P. L., (2016)
-
Li, Xiao, (2009)
- More ...
-
Nirschl, Marco, (2007)
-
Die MaRisk für Versicherungsunternehmen : Analyse wesentlicher Aspekte und Praxisimplikationen
Dotzler, Florian, (2008)
-
Die MaRisk für Versicherungsunternehmen : Analyse wesentlicher Aspekte und Praxisimplikationen
Dotzler, Florian, (2008)
- More ...