Das O in MOOCs - über die Bedeutung freier Bildungsressourcen in frei zugänglichen Online-Kursen
Year of publication: |
2015
|
---|---|
Authors: | Ebner, Martin ; Kopp, Michael ; Wittke, Andreas ; Schön, Sandra |
Published in: |
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik. - Wiesbaden : Springer Vieweg, ISSN 1436-3011, ZDB-ID 1015731-1. - Vol. 52.2015, 301, p. 68-80
|
Subject: | Massive Open Online Courses | Open Educational Resources | Technology Enhanced Learning | E-Learning | Bildung |
Extent: | Illustrationen, Diagramme |
---|---|
Type of publication: | Article |
Type of publication (narrower categories): | Aufsatz in Zeitschrift ; Article in journal |
Language: | German |
Notes: | Literaturverzeichnis: Seite 79-80 |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Why are some Massive Open Online Courses more open than others?
Jacqmin, Julien, (2022)
-
Corporate Capitalism's Use of Openness : Profit for Free?
Lund, Arwid, (2020)
-
A review of Massive Open Online Courses : MOOC's approach to bridge the digital divide
Lee, Jisoo, (2018)
- More ...
-
Der Wert und die Finanzierung von freien Bildungsressourcen
Schön, Sandra, (2011)
-
Die Maker-Bewegung macht Schule - Hintergründe, Beispiele sowie erste Erfahrungen
Schön, Sandra, (2017)
-
Kopp, Michael, (1954)
- More ...