Das Preissetzungsverhalten von Handelsbetrieben im Zuge der Währungsumstellung auf den Euro
Year of publication: |
1998
|
---|---|
Authors: | Müller-Hagedorn, Lothar |
Other Persons: | Zielke, Stephan (contributor) |
Published in: |
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISSN 0341-2687, ZDB-ID 1086398-9. - Vol. 50.1998, 10, p. 946-965
|
Subject: | Einzelhandel | Retail trade | Preismanagement | Pricing strategy | Euro | Deutschland | Germany |
-
Using retail data for upstream merger analysis
Villas-Boas, Sofia, (2007)
-
Using retail data for upstream merger analysis
Villas-Boas, Sofia, (2007)
-
Spatial and temporal retail pricing on the German beer market
Loy, Jens-Peter, (2015)
- More ...
-
Müller-Hagedorn, Lothar, (2007)
-
Müller-Hagedorn, Lothar, (2002)
-
The pricing practice of retailers in the course of the currency changeover to the Euro
Müller-Hagedorn, Lothar, (1997)
- More ...