Das Problem der Marktsegmentierung - gelöst durch den Kunden?
Year of publication: |
2003
|
---|---|
Authors: | Huehn, Matthias |
Published in: |
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen. - Wiesbaden : Gabler/GWV-Fachverl., ISSN 0254-9697, ZDB-ID 614123-7. - Vol. 20.2003, 4, p. 47-52
|
Subject: | Marktsegmentierung | Market segmentation | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour |
-
Consumer involvement and associated behaviour in the UK high-end retail off-trade wine market
Bruwer, Johan, (2014)
-
Who buys organic food? : understanding different types of consumers
Gumber, Gunjan, (2021)
-
Deccax, Ronaldo Andrade, (2019)
- More ...
-
Huehn, Matthias, (2005)
-
Liberate your customers and reap the benefits
Huehn, Matthias, (2004)
-
Das Problem der Marktsegmentierung - geloest durch den Kunden?
Huehn, Matthias, (2003)
- More ...