Das Rezept für die perfekte Rezension? : Einflussfaktoren auf die Nützlichkeit von Online-Kundenrezensionen
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Scholz, Michael ; Dorner, Verena |
Published in: |
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs Wirtschaftsinformatik der Gesellschaft für Informatik e.V. und der Wissenschaftlichen Kommission Wirtschaftsinformatik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V.. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISSN 0937-6429, ZDB-ID 1017362-6. - Vol. 55.2013, 3, p. 135-146
|
Subject: | Electronic Commerce | Produktrezensionen | Internethandel | Elektronische Mundpropaganda |
-
Determinants of an organization's website ease of use : the moderating role of product tangibility
Aljukhadar, Muhammad, (2015)
-
Design of consumer review systems and product pricing
Yabing Jiang, (2015)
-
Xiao, Bo, (2015)
- More ...
-
A configuration-based recommender system for supporting e-commerce decisions
Scholz, Michael, (2017)
-
The Recipe for the Perfect Review?
Scholz, Michael, (2013)
-
The Recipe for the Perfect Review?
Scholz, Michael, (2013)
- More ...