Das strategische Konzept: fehlendes Element in der Strategie des Gesamtunternehmens?
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Müller-Stewens, Günter |
Published in: |
Organisation und Personal : Festschrift für Rolf Bühner. - München : TCW, Transfer-Centrum, ISBN 3-937236-08-2. - 2004, p. 369-397
|
Subject: | Strategisches Management | Strategic management | Wettbewerbsstrategie | Competitive strategy |
-
Reconceptualizing competitive dynamics : a multidimensional framework
Chen, Ming-jer, (2015)
-
Managing a complex global circular economy business model : opportunities and challenges
Smith, Peter H., (2018)
-
Sun, Jhih-Sian, (2020)
- More ...
-
Kooperation und Konzentration in der Automobilindustrie : Strategien für Zulieferer und Hersteller
Müller-Stewens, Günter, (1995)
-
Frühaufklärung für Unternehmen : Identifikation und Handhabung zukünftiger Chancen und Bedrohungen
Krystek, Ulrich, (1993)
-
Müller-Stewens, Günter, (1993)
- More ...