Data warehousing und data mining aus Sicht des deutschen Datenschutzrechts : einige Anmerkungen am Beispiel von Rabattkarten
Year of publication: |
2001
|
---|---|
Authors: | Kladroba, Andreas |
Published in: |
Marketing : ZFP ; journal of research and management. - München : Beck, ISSN 0344-1369, ZDB-ID 717348-9. - Vol. 23.2001, 4, p. 269-276
|
Subject: | Rabatt | Rebate | Chipkarte | Smart card | Datenschutz | Data protection | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Deutschland | Germany | Data Warehouse | Data warehouse | Data Mining | Data mining |
-
Data Mining Projekte im unternehmerischen Umfeld : eine empirische Studie deutscher Unternehmen
Hilbert, Andreas, (2002)
-
Schuckel, Marcus, (2002)
-
Data modernisation using a logical data management platform
Southwood, Charles, (2023)
- More ...
-
Kladroba, Andreas, (2004)
-
Flexible least squares estimation of state space models: an alternative to Kalman-filtering
Kladroba, Andreas, (2005)
-
The temporal disaggragation of time series
Kladroba, Andreas, (2005)
- More ...