Datengetriebene Entscheidungsfindung aus strategischer und operativer Perspektive im Handel
Alternative title: | Data-driven decision-making from a strategic and operational perspective in retailing |
---|---|
Year of publication: |
2019
|
Authors: | Kari, Mohamed ; Weber, Felix ; Schütte, Reinhard |
Published in: |
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik. - Wiesbaden : Springer Vieweg, ISSN 1436-3011, ZDB-ID 1015731-1. - Vol. 56.2019, 329, p. 914-931
|
Subject: | Handel | Big Data | Entscheidungsfindung | Künstliche Intelligenz | Strategie | Marketing Mix |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Aufsatz in Zeitschrift ; Article in journal |
Language: | German |
Notes: | Literaturverzeichnis: Seite 930-931 Zusammenfassung in englischer Sprache |
Other identifiers: | 10.1365/s40702-019-00530-9 [DOI] |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Data-driven decisions in enterprises - implications for business education and cases
Öztürk, Riza, (2023)
-
Artificial intelligence enabled management : an emerging economy perspective
Singh, Rubee, (2024)
-
Big Data Analytics : Grundlagen, Fallbeispiele und Nutzungspotenziale
D'Onofrio, Sara, (2021)
- More ...
-
Digitalisierung von Handelsunternehmen – diskutiert am Beispiel der Preispolitik
Weber, Felix, (2021)
-
Schütte, Reinhard, (2020)
-
Dr. Felix Weber, der Neuschöpfer der Firma J. J. Weber, 1845-1906 : Ein Lebensbild
Weber, Wolfgang, (1939)
- More ...