Decision-processes in strategic alliances : designing and implementing international joint ventures in Eastern Europe
Year of publication: |
1991
|
---|---|
Authors: | Woodside, Arch G. |
Other Persons: | Kandikó, József (contributor) |
Published in: |
Journal of euromarketing. - Palmyra, PA : IMDA Press, ISSN 1049-6483, ZDB-ID 1109182-4. - Vol. 1.1991, 1, p. 151-187
|
Subject: | Strategische Allianz | Strategic alliance | Wettbewerbsstrategie | Competitive strategy | Ungarn | Hungary | USA | United States | Japan |
-
Strategische Allianzen als Instrument der strategischen Unternehmensführung
Hammes, Wolfgang, (1994)
-
Rivalen als Partner : strategische Allianzen und Akquisitionen im globalen Markt
Bleeke, Joel, (1994)
-
Global corporate alliances and the competitive edge : strategies and tactics for management
Starr, Martin Kenneth, (1991)
- More ...
-
Woodside, Arch G., (1993)
-
Lehetőségek és követelmények a marketingben
Kandikó, József, (1987)
-
Kandikó, József, (1982)
- More ...