Der Einfluss des Kapitalmarkts auf die Strategieentwicklung börsennotierter Unternehmen
Year of publication: |
2005
|
---|---|
Authors: | Labbé, Marcus |
Published in: |
Der Betrieb. - Düsseldorf : Fachmedien Otto Schmidt KG, ISSN 0005-9935, ZDB-ID 879-5. - Vol. 58.2005, 39, p. 2089-2095
|
Subject: | Strategisches Management | Strategic management | Aktiengesellschaft | Listed company | Finanzmarkt | Financial market | Shareholder Value | Shareholder value |
-
Lukarsch, Michael, (1998)
-
Common ownership in America : 1980-2017
Backus, Matthew, (2019)
-
Corporate strategy financialized : conjuncture, arbitrage and earnings capacity in the S&P500
Andersson, Tord, (2010)
- More ...
-
Leveraged buyout in Germany : comprehensive overview & statistical interpretation
Labbé, Marcus, (2003)
-
Labbé, Marcus, (2001)
-
Earn-out als Option zur preislichen Gestaltung von Unternehmenstransaktionen
Labbé, Marcus, (2004)
- More ...