Der Einfluss der Selbstregulationsressourcen auf das Impulskaufverhalten : eine experimentelle Analyse aus dem Bereich Online-Touristik
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Dressler, Matthias ; Walter, Frederike |
Published in: |
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing. - Frankfurt, M. : dfv-Mediengruppe, ISSN 0724-9632, ZDB-ID 721476-5. - Vol. 35.2008, 2, p. 77-79
|
Subject: | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Emotion | Entscheidungstheorie | Decision theory |
-
A new set of moral dilemmas : norms for moral acceptability, decision times, and emotional salience
Lotto, Lorella, (2014)
-
Emotions and behavior regulation in decision dilemmas
Gómez-Miñambres, Joaquin, (2017)
-
Minimizing negative emotions as a decision goal : investigating emotional trade-off difficulty
Luce, Mary Frances, (2005)
- More ...
-
Forschung - Der Einfluss der Selbstregulationsressourcen auf das Impulskaufverhalten
Dressler, Matthias, (2008)
-
"Fast and Frugal Heuristics" beim Impulskauf
Dressler, Matthias, (2009)
-
Dressler, Matthias, (2009)
- More ...