Der EU-Herkunftsschutz : eine Perspektive für Wurst- und Fleischspezialitäten?
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Voss, Julian ; Spiller, Achim |
Published in: |
Zukunftsperspektiven der Fleischwirtschaft : Verbraucher, Märkte, Geschäftsbeziehungen. - Göttingen : Univ.-Verl. Göttingen, ISBN 978-3-940344-13-7. - 2008, p. 385-408
|
Subject: | Fleischwaren | Meat product | Verkaufsförderung | Sales promotion | Herkunftsbezeichnung | Designation of origin | Erfolgsfaktor | Success factor | EU-Staaten | EU countries |
-
Consumers' response to the EU Quality policy allowing for heterogeneous preferences
Resano, Helena, (2012)
-
Spiller, Achim, (2007)
-
Beggar-thy-neighbor advertising : theory and application to generic commodity promotion programs
Alston, Julian Mark, (2001)
- More ...
-
Voss, Julian, (2008)
-
Voss, Julian, (2008)
-
Voss, Julian, (2008)
- More ...