Der Kaufentscheidungsstil von Konsumenten als Grundlage der Marktsegmentierung
Year of publication: |
2001
|
---|---|
Authors: | Walsh, Gianfranco ; Hennig-Thurau, Thorsten |
Published in: |
Marketing : ZFP ; journal of research and management. - München : Beck, ISSN 0344-1369, ZDB-ID 717348-9. - Vol. 23.2001, 4, p. 223-235
|
Subject: | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Marktsegmentierung | Market segmentation | Marktforschung | Market research | Deutschland | Germany |
-
Wertesystem-Segmentierung im Automobilmarketing
Gaus, Hansjörg, (2000)
-
Marktabgrenzung : ein simultaner produkt- und nachfragerbezogener Ansatz
Kopsch, Anke, (2001)
-
Consumer preferences for beer attributes in Germany : a conjoint and latent class approach
Meyerding, Stephan G. H., (2019)
- More ...
-
Hennig-Thurau, Thorsten, (2003)
-
Hennig-Thurau, Thorsten, (2004)
-
Walsh, Gianfranco, (2002)
- More ...