Der Selbstfindungsprozess des Controlling : einige Randbemerkungen aus der Marketing-Perspektive
Year of publication: |
2001
|
---|---|
Authors: | Homburg, Christian |
Published in: |
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB). - Baden-Baden : Nomos, ISSN 0042-059X, ZDB-ID 204030-X. - Vol. 55.2001, 6, p. 425-430
|
Subject: | Controlling | Management control | Wissenschaft | Science |
-
Analytics : a catalyst for stagnant science?
Chiaburu, Dan S., (2016)
-
Exploring trade-offs in the organization of scientific work : collaboration and scientific reward
Bikard, Michaël, (2015)
-
Exploration and exploitation in science : their impact on scientific and technological outcomes
McMillan, G. Steven, (2015)
- More ...
-
Neuproduktvorankündigungen : Inhaltliche Gestaltung und marktbezogene Auswirkungen
Bornemann, Torsten, (2010)
-
Gruner, Richard L., (2018)
-
Steering the Sales Force for New Product Selling
Homburg, Christian, (2018)
- More ...