Der Unternehmer als Objekt und Subjekt in der Öffentlichkeit
Year of publication: |
1974
|
---|---|
Authors: | Oeckl, Albert |
Published in: |
Mitteilungen / Gesellschaft der Freunde der Universität Mannheim e.V.. - Mannheim : Ges., ISSN 0937-3306, ZDB-ID 206034-6. - Vol. 23.1974, 1, p. 22-32
|
Subject: | Unternehmer | Deutschland |
-
Effects of entrepreneurship education at universities
Slavtchev, Viktor, (2012)
-
Self-employment after socialism: Intergenerational links, entrepreneurial values, and human capital
Fritsch, Michael, (2012)
-
The long persistence of regional entrepreneurship culture: Germany 1925 - 2005
Fritsch, Michael, (2012)
- More ...
-
Bedeutung und Wirkungsweise von Public Relations
Oeckl, Albert, (1970)
-
Taschenbuch des öffentlichen Lebens / Europa und internationale Zusammenschlüsse
Oeckl, Albert, (2019)
-
Taschenbuch des öffentlichen Lebens / Deutschland
Oeckl, Albert, (2017)
- More ...