Design Research für die Implementierung von eLearning : ein vielversprechendes Paradigma für die Zusammenarbeit von Wissenschaft und Praxis?
Year of publication: |
2015
|
---|---|
Authors: | Seufert, Sabine |
Published in: |
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik. - Wiesbaden : Springer Vieweg, ISSN 1436-3011, ZDB-ID 1015731-1. - Vol. 52.2015, 301, p. 120-131
|
Subject: | Design Research | Forschungsparadigma | technologiebasierte Lernumgebungen | Informationskompetenz |
-
THE JOINT STRUGGLE OF COMPLEX ENGINEERING: A STUDY OF THE CHALLENGES OF COLLABORATIVE DESIGN
PIIRAINEN, KALLE A., (2012)
-
The complexity of educational design research
Akkerman, Sanne, (2013)
-
Modular Architecture of Value-Added Applications for German Healthcare Telematics
Dünnebeil, Sebastian, (2013)
- More ...
-
Meier, Christoph, (2003)
-
Developing Digital Competences of Vocational Teachers
Seufert, Sabine, (2016)
-
Vorgehensmodelle bei der Entwicklung von CAL-Software
Grob, Heinz Lothar, (2004)
- More ...