Design und Marketing : Kunst contra Kommerz oder sich ergänzende Disziplinen?
Year of publication: |
1988
|
---|---|
Authors: | Koppelmann, Udo |
Published in: |
Die Betriebswirtschaft : DBW. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel, ISSN 0342-7064, ZDB-ID 213053-1. - Vol. 48.1988, 3, p. 299-309
|
Subject: | Produktgestaltung | Product design |
-
Simultaneous standardisation of modules and their components : a global economic perspective
Chatras, Clément, (2016)
-
New product design : concept, measurement, and consequences
Homburg, Christian, (2015)
-
The limits of planned obsolescence for conspicuous durable goods
Agrawal, Vishal V., (2016)
- More ...
-
Beschaffungsmarketing : mit 212 Übersichten
Koppelmann, Udo, (1995)
-
Produktmarketing und Warenverkaufskunde : Theoretische Grundlagen produktbezogener Verkaufsprozesse
Koppelmann, Udo, (1976)
-
Grundlagen der Verpackungsgestaltung : ein Beitrag zur marketingorientierten Produktforschung
Koppelmann, Udo, (1971)
- More ...