Dialogmarketing-Excellence : Erfolgsfaktoren der direkten Kundenansprache
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Mann, Andreas ; Liese, Andrea |
Published in: |
Dialogmarketing Perspektiven 2012/2013 : Tagungsband ; 7. Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-658-02038-5. - 2013, p. 89-113
|
Subject: | Direktmarketing | Direct marketing | Erfolgsfaktor | Success factor |
-
Wirtz, Bernd W., (2008)
-
Kraiß, Katharina, (2009)
-
Kundenbindung durch Direktmarketing
Link, Jörg, (1998)
- More ...
-
Activating norm collisions: Interface conflicts in international drug control
Gholiagha, Sassan, (2020)
-
Managing performance and winning trust: how World Bank staff shape recipient performance
Heinzel, Mirko, (2021)
-
Holzscheiter, Anna, (2022)
- More ...