Die Analyse langfristiger Werbewirkung : eine Anwendung der Multigruppenanalyse am Beispiel der Werbeeinstellung bei FMCGs
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Klapper, Daniel ; Schlichthorst, Marisa ; Schnell, Claudine |
Published in: |
Marketing : ZFP ; journal of research and management. - München : Beck, ISSN 0344-1369, ZDB-ID 717348-9. - Vol. 28.2006, 4, p. 219-235
|
Subject: | Multigruppenanalyse | Werbewirkung | Advertising effects | Messung | Measurement | Werbepsychologie | Psychology of advertising | Werbeplanung | Advertising planning | Deutschland | Germany |
-
Separating the long and short-term effects of advertising repetition on brand name awareness
Vanhuele, Marc, (1994)
-
Werbemittelgestaltung im vorökonomischen Werbewirkungsprozeß : metaanalytische Befunde
Mäßen, Andrea, (1998)
-
Pro-environment advertising messages : the role of regulatory focus
Bhatnagar, Namita, (2016)
- More ...
-
Klapper, Daniel, (2006)
-
Schlichthorst, Marisa, (2008)
-
Schlichthorst, Marisa, (2006)
- More ...