Die Bedeutung der Markenführung im institutionellen Asset Management
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Böhler, Joachim ; Väth, Hubertus |
Published in: |
Handbuch Vertriebs-Exzellenz im Asset Management : institutionelle Anleger gewinnen und binden. - Bad Soden/Ts. : Uhlenbruch, ISBN 978-3-933207-65-4. - 2008, p. 335-364
|
Subject: | Union Investment Privatfonds | Markenführung | Brand management | Anlageberatung | Financial advisors | Institutioneller Investor | Institutional investor | Investmentfonds | Investment Fund | Deutschland | Germany |
-
Analyst recommendations, mutual fund herding, and overreaction in stock prices
Brown, Nerissa C., (2007)
-
The impact of fund characteristics on the use of analyst forecasts
Franck, Alexander, (2014)
-
Analyst recommendations, mutual fund herding, and overreaction in stock prices
Brown, Nerissa C., (2014)
- More ...
-
Risikoprämien am deutschen Kapitalmarkt
Conen, Ralf, (1993)
-
Relationship Marketing im internationalen Private Banking - am Beispiel der Deutschen Bank AG
Maltzan, Bernd-Albrecht von, (2003)
-
Deutschland nach dem Brexit : jetzt braucht es Macher
Väth, Hubertus, (2020)
- More ...