Die Bestimmung hinreichend umfassender Datenbestände zur Konzeption von Marketingkampagnen
Year of publication: |
2020
|
---|---|
Authors: | Lindenbeck, Benedikt |
Published in: |
Dialogmarketing Perspektiven 2019/2020 : Tagungsband 14. wissenschaftlicher interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 978-3-658-29455-7. - 2020, p. 119-133
|
Subject: | Big Data | Big data | Entscheidungsbaum | Decision tree | Klassifikation | Classification | Marketingmanagement | Marketing management |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Konferenzbeitrag ; Conference paper ; Aufsatz im Buch ; Book section |
Language: | German |
Other identifiers: | 10.1007/978-3-658-29456-4_7 [DOI] |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Comparative analysis of methods for prediction continuous numerical features on big datasets
Kinshakov, Eduard, (2021)
-
Predicting customer churn in the Indonesia telecommunications industry using big data
Febtriany, (2020)
-
Design of data scoring model for big data
Dash, Ranjan Kumar, (2020)
- More ...
-
Lindenbeck, Benedikt, (2022)
-
Die Steigerung einzuwerbender Versicherungsprämien durch Targeting im Dialogmarketing
Olbrich, Rainer, (2019)
-
Zur zielgrößenabhängigen Bestimmung der (Erfolgs-)Faktoren im Targeting
Lindenbeck, Benedikt, (2019)
- More ...