Die hohe Kunst des Bereicherns
Year of publication: |
2000
|
---|---|
Authors: | Brödner, Peter |
Published in: |
Beschäftigung und Produktivität oder die hohe Kunst des Bereicherns. - Münster : Westfälisches Dampfboot, ISBN 3-89691-476-6. - 2000, p. 225-232
|
Subject: | Innovationsmanagement | Innovation management | Produktivität | Productivity | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Lernende Organisation | Learning organization | Theorie | Theory |
-
Egelman, Carolyn D., (2017)
-
A multimediation model of learning by exporting : analysis of export-induced productivity gains
Tse, Caleb H., (2017)
-
Co-creation with the customer : a strategy for organisation learning and innovation
Chung, Yin Min, (2009)
- More ...
-
Arbeitsteilung ohne Ende? Von den Schwierigkeiten inner- und überbetrieblicher Zusammenarbeit
Brödner, Peter, (1996)
-
Wittkowsky, Alexander, (2000)
-
Brödner, Peter, (2005)
- More ...