Die Konvertierung von Lead-User-Ideen in kommerzielle Produkte : ein wissensbasiertes Prozessmodell für etablierte Unternehmen
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Fuchs, Barbara |
Published in: |
Entrepreneurial Management : Festschrift zum 60. Geburtstag von Prof. Dr. Urs Baldegger. - Stuttgart : ibidem-Verl., ISBN 978-3-8382-0154-2. - 2010, p. 99-118
|
Subject: | Innovation | Kundenintegration | Customer integration | Wissen | Knowledge | Wissensmanagement | Knowledge management | Telekommunikationssektor | Telecommunications industry | Ethnologie | Ethnology | Schweiz | Switzerland |
-
Kim, Yong Jin, (2020)
-
Innovation : knowledge creation, customer integration and entering new ventures
Enkel, Ellen, (2002)
-
Knowledge-based marketing : Fostering innovation through marketing knowledge co-creation
Kohlbacher, Florian, (2013)
- More ...
-
External end users and firm innovation performance
Arvanitis, Spyros, (2011)
-
External end users and firm innovation performance
Arvanitis, Spyridon, (2011)
-
Unternehmen erfolgreich starten : der Beitrag der Politik
Fuchs, Barbara, (2008)
- More ...