Die Leistungsfähigkeit des GSK-Ansatzes bei der Überprüfung des Erklärungswertes sozioökonomischer Variablen für das Umweltbewußtsein von Konsumenten
Year of publication: |
1990
|
---|---|
Authors: | Kohaut, Susanne |
Subject: | Verbraucherverhalten | Umweltbewusstsein | Datenanalyse |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Quantifying knowledge on consumers' payment behaviour in retailing
Buhr, Carl-Christian, (2005)
-
Exploring online consumer shopping type behavior using big data clickstream information
Schellong, Daniel Andreas, (2018)
-
Marketing analytics : a practitioner's guide to marketing analytics and research methods
Charan, Ashok, (2015)
- More ...
-
Ellguth, Peter, (2011)
-
Tarifverträge - nein danke!? Einflussfaktoren der Tarifbindung west- und ostdeutscher Betriebe
Kohaut, Susanne, (2001)
-
Schnabel, Claus, (2008)
- More ...