Die neuen russischen Unternehmer: wer sie sind, wie sie sind
Year of publication: |
[1999]
|
---|---|
Authors: | Čepurenko, Aleksandr Ju. |
Published in: |
Eine unterschätzte Dimension? : zur Rolle wirtschaftskultureller Faktoren in der osteuropäischen Transformation. - Bremen : Ed. Temmen, ISBN 3-86108-334-5. - 1999, p. 139-152
|
Subject: | Entrepreneurship | Entrepreneurship approach | Selbstständige | Self-employed | Wirtschaftssoziologie | Economic sociology | Mittelschicht | Middle class | Russland | Russia |
-
Power, class and foreign capital in Egypt : the rise of the new bourgeoisie
Zaalouk, Malak, (1989)
-
Female Entrepreneurship in Nineteenth-Century England : Engagement in the Urban Economy
Aston, Jennifer, (2016)
-
Female entrepreneurship in nineteenth-century England : engagement in the urban economy
Aston, Jennifer, (2016)
- More ...
-
Idejnaja borʹba vokrug "Kapitala" segodnja
Čepurenko, Aleksandr Ju., (1988)
-
Die russischen Kleinunternehmen in der zweiten Hälfte der 90er Jahre
Čepurenko, Aleksandr Ju., (1998)
-
Entwicklung, Leistung, Probleme
Čepurenko, Aleksandr Ju., (1998)
- More ...