Die Performance steigern : strategische Herausforderungen im internationalen Partnergeschäft
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Freitag, Mike ; Hofmann, Haigo R. ; Siemes, Jörg ; Stofmeel, Antoon |
Published in: |
Service Engineering internationaler Dienstleistungen : [services made in Germany]. - Stuttgart : Fraunhofer Verl., ISBN 3-8396-0148-7. - 2010, p. 171-181
|
Subject: | Océ Printing Systems GmbH <Poing> | Unternehmensdienstleistung | Business services | Dienstleistungsinnovation | Service innovation |
-
Patterns of service innovation : an empirical study of automotive engineering services in Germany
Müller, Florian, (2020)
-
Mapping new service development : a review and synthesis of literature
Kitsios, Fotis, (2020)
-
Assessment of the service innovation system in the region of Bucharest-Ilfov
Balalia Iosif, Alina Elena, (2016)
- More ...
-
Siemes, Jörg, (2010)
-
Konzeption von Dienstleistungen
Freitag, Mike, (2002)
-
Einfluss von Leitbildern auf das Innovationsverhalten von Unternehmen
Freitag, Mike, (2006)
- More ...