Die Psychologie der Krise - die Qualität kommt aus der Tiefe
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Strätling, Thomas |
Published in: |
Krisen-PR : Krisen erkennen, meistern und vorbeugen - ein Handbuch von Profis für Profis. - Frankfurt am Main : FAZ-Institut, ISBN 3-89981-135-6. - 2007, p. 30-40
|
Subject: | Krisenmanagement | Crisis management | Öffentlichkeitsarbeit | Public relations | Führungspersönlichkeit | Leadership personality | Arbeitspsychologie | Organizational psychology |
-
Countering reactance in crisis communication : incorporating positive emotions via social media
Xu, Jie, (2020)
-
Managing negative word-of-mouth : an exploratory study
Williams, Martin, (2014)
-
The effects of crisis response strategies on relationship quality outcomes
Ki, Eyun-jung, (2013)
- More ...
-
Ein kleiner Kasten verändert den Musikmarkt: das Erfolgsgeheimnis des iPod
Strätling, Thomas, (2007)
-
Ein kleiner Kasten verändert den Musikmarkt: das Erfolgsgeheimnis des iPod
Strätling, Thomas, (2007)
- More ...