Die räumliche Dimension im Strategischen Management von Wertschöpfungssystemen: Operationalisierung des Cluster-Ansatzes für die strategische Analyse
Year of publication: |
2003
|
---|---|
Authors: | Steinle, Claus ; Schiele, Holger |
Published in: |
Geschäftsmodelle für Wertschöpfungsnetzwerke : Wilfried Krüger zum 60. Geburtstag. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-409-12315-6. - 2003, p. 21-39
|
Subject: | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Betriebliche Standortwahl | Firm location choice | Regionales Cluster | Regional cluster | Strategisches Management | Strategic management |
-
An evaluation of global value chains within the European Union 15
Kwon, Yun-Jeong, (2019)
-
Spatial organization of firms and location choices through the value chain
Alcácer, Juan, (2016)
-
Tattara, Giuseppe, (2006)
- More ...
-
Does supplier opportunism lead to buyer opportunism? A social capital perspective
Steinle, Claus, (2019)
-
Steinle, Claus, (2011)
-
Steinle, Claus, (2008)
- More ...