Die Revolte der Konsumenten
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Baumgartner, Ekkehart |
Published in: |
Schauplätze dreidimensionaler Markeninszenierung : innovative Strategien und Erfolgsmodelle erlebnisorientierter Begegnungskommunikation ; Brand Parks, Museen, Flagship Stores, Messen, Events, Roadshows. - Stuttgart : Ed. Neues Fachwissen, ISBN 3-9811220-2-X. - 2008, p. 497-504
|
Subject: | Markenführung | Brand management | Event-Marketing | Event marketing | Emotion | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour |
-
On the relationships among brand experience, hedonic emotions, and brand equity
Ding, Cherng G., (2015)
-
Brand worlds : introducing experiential marketing to B2B branding
Österle, Benjamin, (2018)
-
Consumers as "integrators" of marketing communications : when "like" is as good as "buy"
O’Reilly, Kelley, (2013)
- More ...
-
Epskamp, Heinrich, (1996)
-
Schule geschafft - und dann? : Job? Ausbildung? Studium? Beruf?
Baumgartner, Ekkehart, (2001)
-
Die Kulturalisierung der Welt : über den ökonomischen Einfluss auf Kreativprozesse
Baumgartner, Ekkehart, (2021)
- More ...