Die Verantwortung von Unternehmen und Konsumenten : zur Einführung
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Schmidt, Matthias ; Beschorner, Thomas |
Published in: |
Zur Verantwortung von Unternehmen und Konsumenten. - München : Hampp, ISBN 978-3-86618-258-5. - 2008, p. 9-15
|
Subject: | Unternehmensethik | Business ethics | Corporate Social Responsibility | Corporate social responsibility | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Wirtschaftsethik | Economic ethics |
-
Morality shifting : how consumer preferences influence moral judgments of corporate misconduct
Lewis, Robert, (2016)
-
Tal, Aner, (2022)
-
Sandberg, Joakim, (2015)
- More ...
-
Unternehmerische Verantwortung in Zeiten kulturellen Wandels - zur Einführung
Beschorner, Thomas, (2006)
-
Ein Fallstudie-System zur Reflexion und Umsetzung einer effektiven Unternehmensethik
Schmidt, Matthias, (2006)
-
Beschorner, Thomas, (2010)
- More ...