Die wertorientierte Steuerung konglomerater Familienunternehmen
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Hirsch, Bernhard ; Gunkel, Jan-Dominik ; Lambrecht, Simon |
Published in: |
Management kleiner und mittlerer Unternehmen : Stand und Perspektiven der KMU-Forschung. - Wiesbaden : Dt. Univ.-Verl., ISBN 978-3-8350-0660-7. - 2008, p. 635-656
|
Subject: | Familienunternehmen | Family business | Betriebliche Kennzahl | Financial ratio | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Return on Investment | Return on investment | Wertanalyse | Value analysis |
-
Key financial performance indicators in German family firms : findings of an empirical study
Barbe, Odile, (2020)
-
Wertorientierte Konzepte am Beispiel eines Brauereikonzerns
Langguth, Heike, (2004)
-
Capital Allocation and Value Creation : A Market-Based Framework for Executives
Arenbo, Torbjörn, (2023)
- More ...
-
Hirsch, Bernhard, (2007)
-
Hirsch, Bernhard, (2008)
-
Managerial advice‐taking - Sharing responsibility with (non)human advisors trumps decision accuracy
Aschauer, Florian, (2023)
- More ...