Die wirtschaftliche Situation des deutschen Einzelhandels in den Jahren 1920 bis 1923 : die Beispiele des Lebensmittel- und Bekleidungseinzelhandels
Year of publication: |
1996
|
---|---|
Authors: | Kiehling, Hartmut |
Published in: |
Zeitschrift für Unternehmensgeschichte. - Berlin : de Gruyter Oldenbourg, ISSN 0342-2852, ZDB-ID 131981-4. - Vol. 41.1996, 1, p. 1-27
|
Subject: | Einzelhandel | Retail trade | Deutschland (bis 1945) | Germany (until 1945) | 1920-1923 |
-
Hyperinflation, the exchange rate and endogenous money : post-World War I Germany revisited
Burdekin, Richard C. K., (1996)
-
Constraints and room for manoeuvre in the German inflation of the early 1920s
Ferguson, Niall, (1996)
-
A multivariate I(2) cointegration analysis of German hyperinflation
Georgoutsos, Demetris A., (2004)
- More ...
-
Kiehling, Hartmut, (1991)
-
Kunst & Kommerz - eine Symbiose : Kultursponsoring
Kiehling, Hartmut, (2008)
-
Vom Umgang mit arabischen Geschäftspartnern : schwieriges Terrain
Kiehling, Hartmut, (2009)
- More ...