Digitale Revolution im Management
Year of publication: |
[2016]
|
---|---|
Authors: | Hartmann, Matthias ; Halecker, Bastian |
Published in: |
Digitalisierung: Menschen zählen : Beiträge und Positionen 2016. - Berlin : BWV - Berliner Wissenschafts-Verlag GmbH, ISBN 3-8305-3700-X. - 2016, p. 44-51
|
Subject: | Management | Electronic Commerce | E-commerce | New Economy | New economy |
-
Zarys koncepcji nowej teorii organizacji i zarza̜dzania dla przedsie̜biorstw e-gospodarki
Sroka, Henryk, (2007)
-
Clement, Michel, (2005)
-
The Emperor's new economy : lessons from the rise and fall of a management fad
Nippa, Michael, (2002)
- More ...
-
Das Geschäftsmodell als "Strategic Deployment" im strategischen Denken
Halecker, Bastian, (2014)
-
Konzeptrahmen zur systemwirtschaftlichen Bewertung von Geschäftsmodellalternativen
Halecker, Bastian, (2016)
-
How Can Systems Thinking Add Value to Business Model Innovation?
Halecker, Bastian, (2013)
- More ...