Does science matter? : Zur Bedeutung wissenschaftlichen Wissens im politischen Prozess ; am Beispiel der bundesdeutschen Bildungspolitik in den Jahren des "Bildungsbooms"
Year of publication: |
2005
|
---|---|
Authors: | Rudloff, Wilfried |
Publisher: |
Speyer : Forschungsinst. für Öffentliche Verwaltung bei der Dt. Hochsch. für Verwaltungswiss. Speyer |
Subject: | Politikberatung | Bildungspolitik |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
Extent: | V, 82 S. |
---|---|
Series: | FÖV discussion papers. - Speyer. - Vol. 19 |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Language: | German |
Classification: | Bildungspolitik: Allgemeines ; Öffentliche Verwaltung: Allgemeines ; Wirtschaftswachstum |
Source: |
-
Evidence in education : linking research and policy
Burns, Tracey, (2007)
-
Evidence in education : linking research and policy
Burns, Tracey, (2007)
-
Promoting education decision makers' use of evidence in Austria
Köster, Florian, (2020)
- More ...
-
Rudloff, Wilfried, (2010)
-
Ungleiche Bildungschancen als sozialpolitische Herausforderung
Rudloff, Wilfried, (2010)
-
The welfare state and poverty in the Weimar Republic
Rudloff, Wilfried, (2017)
- More ...