Easygoing shopping : customer acceptance of the "just walk out" technology in the German retail market
Year of publication: |
2022
|
---|---|
Authors: | Gouthier, Matthias ; Nennstiel, Carina ; Kern, Nora ; Groß, Sebastian |
Published in: |
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis. - St. Gallen : Thexis Verlag, ISSN 1865-6544, ZDB-ID 2412643-3. - Vol. 39.2022, 5, p. 36-45
|
Subject: | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Deutschland | Germany | Einzelhandel | Retail trade | Innovationsakzeptanz | Innovation adoption |
-
Boslau, Madlen, (2009)
-
Beck, Susanne, (2015)
-
Schrage, Rabea, (2022)
- More ...
-
Gouthier, Matthias, (2022)
-
Gouthier, Matthias, (2022)
-
Hyperpersonalisierung im Kundendialog : Datengetriebene Umsetzung von Echtzeitmarketing
Gouthier, Matthias, (2022)
- More ...