Ein modelltheoretischer Ansatz zur Planung von Investitionen in Kundenbeziehungen
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Buhl, Hans Ulrich ; Gneiser, Martin Sebastian ; Heidemann, Julia |
Published in: |
Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung. - Berlin : Springer, ISSN 1613-8392, ZDB-ID 2111017-7. - Vol. 20.2009, 2, p. 175-195
|
Subject: | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Lieferantenmanagement | Supplier relationship management | Investitionsentscheidung | Investment decision | Entscheidungstheorie | Decision theory | Dynamische Optimierung | Dynamic programming |
-
Ein modelltheoretischer Ansatz zur Planung von Investitionen in Kundenbeziehungen
Buhl, Hans Ulrich, (2010)
-
After you Sir. Hold-up, direct externalities, and sequential investment
De Fraja, Gianni, (1999)
-
Heinrich, Bernd, (2006)
- More ...
-
Ein modelltheoretischer Ansatz zur Planung vonInvestitionen in Kundenbeziehungen
Buhl, Hans Ulrich, (2010)
-
Ein modelltheoretischer Ansatz zur Planung von Investitionen in Kundenbeziehungen
Buhl, Hans Ulrich, (2010)
-
Valuation of online social networks taking into account users' interconnectedness
Gneiser, Martin Sebastian, (2012)
- More ...