<<Ein unendlich weites Gebiet für die Ausdehnung unseres Geschäfts>> : Marketingstrategien des Siemens-Konzerns auf dem chinesischen Markt (1904 bis 1937)
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Mutz, Mathias |
Published in: |
Zeitschrift für Unternehmensgeschichte. - Berlin : de Gruyter Oldenbourg, ISSN 0342-2852, ZDB-ID 131981-4. - Vol. 51.2006, 1, p. 93-115
|
Subject: | Siemens Aktiengesellschaft | Unternehmensgeschichte | Business history | Marketing | Deutschland | Germany |
-
Siemens : trajectoire d'une entreprise mondiale
Michel, Andrée, (1990)
-
Siemens : von der Werkstatt zum Weltunternehmen
Feldenkirchen, Wilfried, (1997)
-
Siemens : du capitalisme familial à la multinationale
Cadi, Clotilde, (2010)
- More ...
-
Missing links? : business history and environmental change
Berghoff, Hartmut, (2009)
-
Managing resources : water and wood in the German pulp and paper industry, 1870s - 1930s
Mutz, Mathias, (2009)
-
Going global - acting local : Siemens in the Chinese electrical market, 1904 - 1937
Mutz, Mathias, (2011)
- More ...