Eine informationsökonomische Perspektive des Kaufverhaltens
Year of publication: |
1998
|
---|---|
Authors: | Adler, Jost |
Published in: |
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung. - München : Beck, ISSN 0340-1650, ZDB-ID 120285-6. - Vol. 27.1998, 7, p. 341-347
|
Subject: | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Informationsökonomik | Economics of information | Theorie | Theory |
-
Price inflexibility in markets with repeat purchasing
Sibly, Hugh, (1992)
-
Advertising in customer markets
Sibly, Hugh, (1993)
-
The indirect effects of negative information on attitude change
Price, Lydia J., (1993)
- More ...
-
Worth the effort? Comparison of different MCMC algorithms for estimating the Pareto/NBD model
Simon, Lydia, (2021)
-
Informationsökonomische Fundierung von Austauschprozessen : eine nachfragerorientierte Analyse
Adler, Jost, (1996)
-
Adler, Jost, (2007)
- More ...