Einführung eines neuen Geschäftsmodells bei Fujitsu Siemens Computers
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Bidjanbeg, Beate |
Published in: |
Change Management in der Praxis : Beispiele, Methoden, Instrumente. - Berlin : Schmidt, ISBN 3-503-12093-9. - 2010, p. 239-256
|
Subject: | Computerindustrie | Computer industry | Joint Venture | Joint venture | Organisatorischer Wandel | Organizational change | Post-Merger-Integration | Post-merger integration | Geschäftsmodell | Business model | Interkulturelles Management | Cross-cultural management |
-
Einführung eines neuen Geschäftsmodells bei Fujitsu Siemens Computers
Bidjanbeg, Beate, (2007)
-
Mutabazi, Evalde, (2016)
-
National culture and business model change : a framework for successful expansions
Dalby, Jacob, (2014)
- More ...
-
Change Monitoring in Post-Merger-Integrationen
Bidjanbeg, Beate, (2017)
-
Change Management in der Praxis : Beispiele, Methoden, Instrumente
Rank, Susanne, (2010)
-
Einführung eines neuen Geschäftsmodells bei Fujitsu Siemens Computers
Bidjanbeg, Beate, (2007)
- More ...