Empirical analysis of price response functions
Year of publication: |
1998
|
---|---|
Authors: | Balderjahn, Ingo |
Published in: |
New developments and approaches in consumer behavior research. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel [u.a.], ISBN 3-7910-1140-5. - 1998, p. 185-200
|
Subject: | Preis-Absatz-Funktion | Price response function | Marktforschung | Market research | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Schätzung | Estimation | Deutschland | Germany |
-
Die Bewährung von Ankerpreismodellen bei der Erklärung der Markenwahl
Hruschka, Harald, (2002)
-
Müller, Holger, (2005)
-
Die Bewährung von Ankerpreismodellen bei der Erklärung der Markenwahl
Hruschka, Harald, (2000)
- More ...
-
A Sustainable Pathway to Consumer Wellbeing. The Role of Anticonsumption and Consumer Empowerment
Balderjahn, Ingo, (2019)
-
Hüttel, Alexandra, (2021)
-
Balderjahn, Ingo, (1994)
- More ...