Employer Branding und Talent Relationship Management : zukunftsweisende Ansätze für die Bindung und Gewinnung von Talenten - Studierende, Hochschulabsolventinnen und Hochschulabsolventen der Generation Y - in Zeiten des Talentemangels
Year of publication: |
2016 ; 1. Auflage
|
---|---|
Authors: | Stadelmann, Sandra |
Institutions: | Optimus Verlag (publisher) |
Publisher: |
Göttingen : Optimus |
Subject: | Personalmarketing | HR marketing | Hochqualifizierte Arbeitskräfte | Highly skilled workers | Personalbeschaffung | Commitment <Management> | Humanvermögen | Personalentwicklung |
Description of contents: | Table of Contents [d-nb.info] |
Extent: | VI, 136 Seiten Diagramme 21 cm x 14.8 cm, 380 g |
---|---|
Type of publication: | Book / Working Paper |
Type of publication (narrower categories): | Hochschulschrift |
Language: | German |
Thesis: | Masterarbeit, Donau-Universität Krems, 2014 |
ISBN: | 3-86376-149-9 ; 978-3-86376-149-3 |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Talent Relationship Management : Competitive Recruiting Strategies in Times of Talent Shortage
Trost, Armin, (2014)
-
Talent relationship management : competitive recruiting strategies in times of talent shortage
Trost, Armin, (2014)
-
Talent Relationship Management : Personalgewinnung in Zeiten des Fachkräftemangels ; mit 10 Tabellen
Trost, Armin, (2012)
- More ...
-
Wehrlin, Ulrich, (2016)
-
Missbrauch relativer Nachfragemacht in laufenden Geschäftsbeziehungen
Weidt, Christopher F., (2016)
-
Zur Problematik einer einheitlichen Geldpolitik in einem inhomogenen Währungsraum
Storp, Nicole, (2019)
- More ...