Entrepreneurial image, gender, and the formation of new ventures
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Werner, Arndt ; Kay, Rosemarie |
Published in: |
Die Betriebswirtschaft : DBW. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel, ISSN 0342-7064, ZDB-ID 213053-1. - Vol. 66.2006, 5, p. 497-520
|
Subject: | Unternehmensgründung | Business start-up | Geschlecht | Gender | Wahrnehmung | Perception | Schätzung | Estimation | Deutschland | Germany |
-
Hopp, Christian, (2017)
-
What a difference a Y makes-female and male nascent entrepreneurs in Germany
Wagner, Joachim, (2007)
-
What’s the difference?! : gender, personality, and the propensity to start a business
Furdas, Marina, (2010)
- More ...
-
Kay, Rosemarie, (2010)
-
Faulenbach, Nicole, (2007)
-
Deckung des Fachkräftebedarfs in kleinen und mittleren Unternehmen
Kay, Rosemarie, (2010)
- More ...